dinsdag 12 januari 2016






Behandelingen

Burnout en stress

Trauma
Trauma 

Onderhoud

Het is mijn passie en doel om jou op een positieve, effectieve en liefdevolle wijze te ondersteunen in je veranderingsproces.

Wil jij beter in je vel zitten en structurele veranderingen doorvoeren in gedachten en gedrag?
Wil jij meer ruimte en aandacht voor jezelf creëren en
meer vertrouwen krijgen in jezelf en je lichaam?

Maak dan nu een afspraak: klik op de knop en ga direct naar de contactpagina



afspraak maken



Ervaringen van cliënten

'Ik heb bij Catharina de fonoforese-behandeling gekregen. Een behandeling van burnout met stemvorken. Na een vriendelijke uitleg over de behandeling mocht ik op de bank gaan liggen. Catharina heeft tijdens de behandeling rustig uitgelegd wat zij aan het doen was en ik vond het een heel ontspannende ervaring. Na de behandeling had ik wel wat last van spierpijn maar dat was met een paar dagen over en ik voelde mij een heel stuk relaxter. Ook in mijn omgeving werd er positief gereageerd omdat ik veel meer rust in mij heb en dit ook uitstraal. Ik heb in het totaal 3 behandelingen gehad waarna ik mij veel beter voel en waar ik ook in mijn dagelijkse bezigheid nog steeds veel profijt van heb. En de behandeling was heerlijk ontspannen en goed begeleid. Als ik het weer nodig heb, ga ik met plezier naar Catharina terug.'
Jacqueline


'Ik heb de reis die ik gemaakt heb bij jou als heel prettig ervaren. Het was een mooie en verrassende weg die we gegaan zijn en ik heb veel inzichten gekregen. Er is echt iets veranderd, en ook ervaar ik een positieve verandering op het vlak van mijn lichamelijke klachten. Heel fijn hoe je op mij hebt afgestemd en mij het gevoel van veiligheid en vertrouwen hebt gegeven zodat ik heel open kon zijn.' 
Nicole  



'Ik heb bij Catharina ervaring opgedaan met stemvorken. Voor mensen die op zoek zijn naar een stukje ontspanning is dit een mooie werkvorm. Catharina biedt daartoe een veilige plek en is zorgvuldig in haar manier van werken. Het was een mooie ervaring.'
Caroline


'Afgelopen woensdag een mooie coaching-sessie met Catharina gehad. Na een uitgebreide kennismaking leidde ze me in een visualisatie/meditatie om steviger op de grond te komen. Dat gaf mij nieuwe inzichten over mijn soms zweverige bestaan en concrete verbetering. Die dag heb ik gelijk actie kunnen nemen om mijn reis naar India te completeren. 
Catharina, ik heb je ervaren als een rustige en doortastende coach/healer.'
Thierry